Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa kläder i Thailand?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soophie" data-source="post: 379104" data-attributes="member: 49071"><p>MBK är ett sjukt bra tips där kan man gå i flera timmar, allt från väskor, surfsaker, mobiler, klockor, jeans, underkläder, mcDonalds+ annan mat osv. A det mest helt enkelt. </p><p>Lite klugit att hitta ja, men avsätter du gott om tid e de inga problem vi spenderade lätt 2h där utan att gå på varje ställe 2 gånger. </p><p>Mycket är bara skit men de finns även bra saker oxå, har köpt ett par Replay jeans där som knappt ser använda ut efter mer än ett års flitigt användande. </p><p></p><p>Nattmarknaden som ligger mot chinatown (minns inte namnet tyvärr) hade även mycket shyssta saker när jag va där. </p><p></p><p>Mitt tips är att ta Taxi över allt om du inte bor precis vid skytrain, taxi är billigt o det lönar sig alltid (nästan) </p><p></p><p>Trevlig resa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soophie, post: 379104, member: 49071"] MBK är ett sjukt bra tips där kan man gå i flera timmar, allt från väskor, surfsaker, mobiler, klockor, jeans, underkläder, mcDonalds+ annan mat osv. A det mest helt enkelt. Lite klugit att hitta ja, men avsätter du gott om tid e de inga problem vi spenderade lätt 2h där utan att gå på varje ställe 2 gånger. Mycket är bara skit men de finns även bra saker oxå, har köpt ett par Replay jeans där som knappt ser använda ut efter mer än ett års flitigt användande. Nattmarknaden som ligger mot chinatown (minns inte namnet tyvärr) hade även mycket shyssta saker när jag va där. Mitt tips är att ta Taxi över allt om du inte bor precis vid skytrain, taxi är billigt o det lönar sig alltid (nästan) Trevlig resa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa kläder i Thailand?!
Tillbaka
Topp