Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa kung fujas, är dom för korta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wasti" data-source="post: 824851" data-attributes="member: 100272"><p>Tja!</p><p></p><p>Har ingen erfarenhet av Kung Fujas men jag funderar själv på att köpa ett par till denna säsong.</p><p>Nu vet jag inte vilken årsmodell du tittar på men jag ska ha -11 och det är ju endel rocker på den vilket gör att jag går på lite längre skida. Jag är 175 väger 70kg och kommer köra på 179 skidan.</p><p></p><p>Tänk på rockern...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wasti, post: 824851, member: 100272"] Tja! Har ingen erfarenhet av Kung Fujas men jag funderar själv på att köpa ett par till denna säsong. Nu vet jag inte vilken årsmodell du tittar på men jag ska ha -11 och det är ju endel rocker på den vilket gör att jag går på lite längre skida. Jag är 175 väger 70kg och kommer köra på 179 skidan. Tänk på rockern... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa kung fujas, är dom för korta?
Tillbaka
Topp