Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa lagg i St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anden99" data-source="post: 12710" data-attributes="member: 12677"><p>Köp för tusan inte era skidor i Sverige, om ni har möjlighet att köpa dem i Österrike! Ni kan säkert tjäna flera hundra, upp emot en tusenlapp på att köpa dem i St. Anton. Affären jag rekommenderar starkt är ortens största sportaffär; Alber Sport. Den ligger mitt i centrum och går inte att missa. De har alla tänkbara modeller i alla längder (Alpingaraget kan slänga sig i väggen!). Det finns iofs en massa sportaffärer i St. Anton, men det är ingen mening att springa runt och försöka jämföra priser. Nästan alla affärer ägs nämligen av samma snubbe...Själv köpte jag ett par K2 Mod X, med Salomon 9.12 Axe+ bindning just på Alber Sport förra året. Jag tjänade i runda svängar 1000 spänn på att inte köpa samma paket i Sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anden99, post: 12710, member: 12677"] Köp för tusan inte era skidor i Sverige, om ni har möjlighet att köpa dem i Österrike! Ni kan säkert tjäna flera hundra, upp emot en tusenlapp på att köpa dem i St. Anton. Affären jag rekommenderar starkt är ortens största sportaffär; Alber Sport. Den ligger mitt i centrum och går inte att missa. De har alla tänkbara modeller i alla längder (Alpingaraget kan slänga sig i väggen!). Det finns iofs en massa sportaffärer i St. Anton, men det är ingen mening att springa runt och försöka jämföra priser. Nästan alla affärer ägs nämligen av samma snubbe...Själv köpte jag ett par K2 Mod X, med Salomon 9.12 Axe+ bindning just på Alber Sport förra året. Jag tjänade i runda svängar 1000 spänn på att inte köpa samma paket i Sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa lagg i St.Anton
Tillbaka
Topp