Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa Lineskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 341992" data-attributes="member: 49358"><p>Jo...klart att det är logiskt. Vill bara påpeka att den kommer vara snäppet styvare än hellbent skidan, så inte folk tror att den är styv bara för att det är en Hoji planka. 190 varianten som innan gick under namnet VCT 190 är oxå bra mjuk. Kan jämföras med JP Julien skidan.</p><p>Sååå...Million dollar question är väl då. Hur lätta kommer dom vara att få tag i? S-C Skulle iaf inte ta in 193 vet ja då ja va sugen på ett par sånna innan ja köpte mina squads (tragisk historia bakom det dock). Steepstoore? Kommer dom få rocka 186:orna? Tveksamt med tanke på svårt det va att hitta den annars väldigt specifika 193 orna..</p><p></p><p> Så nu har Hoji 3 fina plank med namnet på. En resort skida 190...en ladda bajset skida 193 och en shit det har snöat 40cm...nu ska det surfas. Fast ja e lite bakis..så det kommer inte gå snabbt...isch isch...ipren..var är du skida.</p><p>Såg Hoji i Whistler i vinter. Inte ngn stor karl direkt. Det är knappt ngn av de "stora" grabbarna. Mike D är oxå rätt kort. Den enda som va normal lång va väl Dan Treadway...av dom proffsen jag såg iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 341992, member: 49358"] Jo...klart att det är logiskt. Vill bara påpeka att den kommer vara snäppet styvare än hellbent skidan, så inte folk tror att den är styv bara för att det är en Hoji planka. 190 varianten som innan gick under namnet VCT 190 är oxå bra mjuk. Kan jämföras med JP Julien skidan. Sååå...Million dollar question är väl då. Hur lätta kommer dom vara att få tag i? S-C Skulle iaf inte ta in 193 vet ja då ja va sugen på ett par sånna innan ja köpte mina squads (tragisk historia bakom det dock). Steepstoore? Kommer dom få rocka 186:orna? Tveksamt med tanke på svårt det va att hitta den annars väldigt specifika 193 orna.. Så nu har Hoji 3 fina plank med namnet på. En resort skida 190...en ladda bajset skida 193 och en shit det har snöat 40cm...nu ska det surfas. Fast ja e lite bakis..så det kommer inte gå snabbt...isch isch...ipren..var är du skida. Såg Hoji i Whistler i vinter. Inte ngn stor karl direkt. Det är knappt ngn av de "stora" grabbarna. Mike D är oxå rätt kort. Den enda som va normal lång va väl Dan Treadway...av dom proffsen jag såg iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa Lineskidor?
Tillbaka
Topp