Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa Longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 1006714" data-attributes="member: 101065"><p>Nej, den är inte ömtålig. Skulle tro att den kan bli överkörd av en bil utan att gå av. Han hade nog väldig otur! Jag har 2 lush-brädor, och misshandlar dem en massa, ingenting har hänt med dem.</p><p></p><p>Jag tycker den är skön!</p><p></p><p>Bra hjul får du med brädan!</p><p></p><p>Bushings är gummidelen i truckarna som bestämmer hur truckarna känns och svänger! De som följer med är ganska hårda (93a) därför rekommenderar jag att man byter ut buishingsen längst ifrån brädan till några mjukare (det är 2st bushings per truck, alltså totalt 4 på en bräda). Lagom mjuk beror på vad man gillar, men om du provar med typ 85a så kan du ju känna efter, det kommer säkert kännas bra!</p><p></p><p>Skillnaden på truckarna känns inte så mycket, det var mest om du hade kikat in några speciella hjul eller truckar du ville ha, många nybörjare brukar vilja ha Paris pga att de används i flera videor. Jag kör på Sabre och är jättenöjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 1006714, member: 101065"] Nej, den är inte ömtålig. Skulle tro att den kan bli överkörd av en bil utan att gå av. Han hade nog väldig otur! Jag har 2 lush-brädor, och misshandlar dem en massa, ingenting har hänt med dem. Jag tycker den är skön! Bra hjul får du med brädan! Bushings är gummidelen i truckarna som bestämmer hur truckarna känns och svänger! De som följer med är ganska hårda (93a) därför rekommenderar jag att man byter ut buishingsen längst ifrån brädan till några mjukare (det är 2st bushings per truck, alltså totalt 4 på en bräda). Lagom mjuk beror på vad man gillar, men om du provar med typ 85a så kan du ju känna efter, det kommer säkert kännas bra! Skillnaden på truckarna känns inte så mycket, det var mest om du hade kikat in några speciella hjul eller truckar du ville ha, många nybörjare brukar vilja ha Paris pga att de används i flera videor. Jag kör på Sabre och är jättenöjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa Longboard
Tillbaka
Topp