Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa Longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 1006811" data-attributes="member: 101065"><p>grejen är såhär.</p><p></p><p>Det är klart du kan carvea med Cult Classics. Man kan carvea med alla hjul. Om du däremot ska köra en massa slalom och väldigt avancerad carving så kanske man ska ha andra, men du kommer nog inte känna stor skillnad i början. Det är svårt att ens börja slidea, liksom.</p><p></p><p>Divine touch är ett bra hjul. De passar till brädan. Det är långt ifrån bara bredden som spelar roll hur hjulen känns.</p><p>Hjulen du får med har fördelen att de är ett bra slidehjul för de som är bra på att slidea. Jag antar då att de borde vara bra att lära sig slidea på. Nackdelar kan vara att det inte greppar lika bra, vilket gör så att man inte riktigt kan trycka ut sina carving-svängar lika mycket som andra hjul, men, som sagt, du kommer tycka det är nice oavsett!</p><p></p><p>Freeride för mig är bara att dra ut i en backe o slidea runt o ha kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 1006811, member: 101065"] grejen är såhär. Det är klart du kan carvea med Cult Classics. Man kan carvea med alla hjul. Om du däremot ska köra en massa slalom och väldigt avancerad carving så kanske man ska ha andra, men du kommer nog inte känna stor skillnad i början. Det är svårt att ens börja slidea, liksom. Divine touch är ett bra hjul. De passar till brädan. Det är långt ifrån bara bredden som spelar roll hur hjulen känns. Hjulen du får med har fördelen att de är ett bra slidehjul för de som är bra på att slidea. Jag antar då att de borde vara bra att lära sig slidea på. Nackdelar kan vara att det inte greppar lika bra, vilket gör så att man inte riktigt kan trycka ut sina carving-svängar lika mycket som andra hjul, men, som sagt, du kommer tycka det är nice oavsett! Freeride för mig är bara att dra ut i en backe o slidea runt o ha kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa Longboard
Tillbaka
Topp