Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa min första bräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 398885" data-attributes="member: 40117"><p>Jag kör själv en Dominant som är väldigt parkinriktad. Den är otroligt rolig att latja med men när man kommer till pist så hasar man mest omkring för att den är så pass mjuk att man inte kan få ett rent skär med den. Framförallt om man jämför med Burton T6 eller Extrem enlight som jag åker på annars så är den inte ens i närheten av åkbar i pist i jämförelse. Den är så pass renodlad parkbräda så att då måste man ha andra att komplementera med.</p><p></p><p>Håller med tidigare talare att Pinn's tråd är helt suverän. Läsigenom den så kommer du att få svar på många frågor. Om du ska ha en bräda så skulle jag rekomendera en lite mer allround bräda med parkintiktnnig typ en Burton 7even som fungerar till både och. Alternativt en Burton Custom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 398885, member: 40117"] Jag kör själv en Dominant som är väldigt parkinriktad. Den är otroligt rolig att latja med men när man kommer till pist så hasar man mest omkring för att den är så pass mjuk att man inte kan få ett rent skär med den. Framförallt om man jämför med Burton T6 eller Extrem enlight som jag åker på annars så är den inte ens i närheten av åkbar i pist i jämförelse. Den är så pass renodlad parkbräda så att då måste man ha andra att komplementera med. Håller med tidigare talare att Pinn's tråd är helt suverän. Läsigenom den så kommer du att få svar på många frågor. Om du ska ha en bräda så skulle jag rekomendera en lite mer allround bräda med parkintiktnnig typ en Burton 7even som fungerar till både och. Alternativt en Burton Custom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa min första bräda!
Tillbaka
Topp