Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa mina första rocker! Black Crows, Salomon, Line?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrZetter" data-source="post: 1052669" data-attributes="member: 151977"><p>Tack för tipsen, under tiden har jag insett att jag kanske borde gå mer åt pist håller och skippa tailrockern. Hittade Armada TST och dom verkar ju riktigt bra för min stil tycker jag! Kort radie utan tailrocker, vilket borde resultera i en roligare pistskida för min del.</p><p></p><p>Q115 finns 178 (för kort?) och 188(känns sjukt långt?) vilket var tråkigt annars ser dem riktigt bra ut!</p><p></p><p>Annars hittade jag Extrem Project 100 också som verkar vara lite mer inriktade mot pisten (fast med tailrocker). Vad gör att dom nästan kostar 2 lax mer än Armada TST?</p><p></p><p></p><p>Vad tillför tailrockern skidan vid puderåkning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrZetter, post: 1052669, member: 151977"] Tack för tipsen, under tiden har jag insett att jag kanske borde gå mer åt pist håller och skippa tailrockern. Hittade Armada TST och dom verkar ju riktigt bra för min stil tycker jag! Kort radie utan tailrocker, vilket borde resultera i en roligare pistskida för min del. Q115 finns 178 (för kort?) och 188(känns sjukt långt?) vilket var tråkigt annars ser dem riktigt bra ut! Annars hittade jag Extrem Project 100 också som verkar vara lite mer inriktade mot pisten (fast med tailrocker). Vad gör att dom nästan kostar 2 lax mer än Armada TST? Vad tillför tailrockern skidan vid puderåkning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa mina första rocker! Black Crows, Salomon, Line?
Tillbaka
Topp