Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa ner sig för att bli bättre i backen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bolling" data-source="post: 260693" data-attributes="member: 44156"><p>HEj! Tänkte bara göra dig uppmärksam på att när du köper skidor i alperna beroende på var du är så satsar dem lite olika... Jag har under de senaste åren (sedan 99) åkt i österrike i en dal som heter zillerthal där dem gärna föröker packa på dig en halvdålig pistskida fast du ville ha en fet offpistskida. Har du själv koll på grejerna, känner till modeller och sådant kan man göra bra fynd (min polare köpte ett par b3 för nästan halva priset mitt under säsongen). Men det går också bra att bli lurad utav österrikare som inte gillar svenskar. Eftersom man generellt sätt har mera pistskidor och modeller än i sverige kan det vara värt att satsa på ngn du hört tallas om här hemma. bara att tänka på! Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bolling, post: 260693, member: 44156"] HEj! Tänkte bara göra dig uppmärksam på att när du köper skidor i alperna beroende på var du är så satsar dem lite olika... Jag har under de senaste åren (sedan 99) åkt i österrike i en dal som heter zillerthal där dem gärna föröker packa på dig en halvdålig pistskida fast du ville ha en fet offpistskida. Har du själv koll på grejerna, känner till modeller och sådant kan man göra bra fynd (min polare köpte ett par b3 för nästan halva priset mitt under säsongen). Men det går också bra att bli lurad utav österrikare som inte gillar svenskar. Eftersom man generellt sätt har mera pistskidor och modeller än i sverige kan det vara värt att satsa på ngn du hört tallas om här hemma. bara att tänka på! Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa ner sig för att bli bättre i backen?
Tillbaka
Topp