Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny Allmountain/freestyle bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1281536" data-attributes="member: 164657"><p>Fast att dom trycker oskönt tycker jag inte låter så bra. Att man märker att dom tar i någonstans är inget problem men trycker oskönt gör mig lite fundersam.</p><p></p><p>Men men, ska inte måla fan på väggen. Allas fötter är olika och dom kommer ge sig lite mer. Hi Standard är väl dessutom dom mjukaste/flexigaste av Vans modeller.</p><p></p><p>Jag kör med Vans Infuse och jag har ungefär samma erfarenhet som Doughboy. Det tog nånstans mellan en och två veckor innan dom var "inkörda". Efter det så känns dom än idag med uppskattningsvis straxt över hundra åkdagar likadana.</p><p></p><p>Gällande bräda så kan jag rekommendera Capita Outerspace Living. Det är kanske bara om du är en riktig fartdåre den inte är det bästa valet. Men det är nog egentligen ingen av dom mid-flexade brädorna i denna kategori.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1281536, member: 164657"] Fast att dom trycker oskönt tycker jag inte låter så bra. Att man märker att dom tar i någonstans är inget problem men trycker oskönt gör mig lite fundersam. Men men, ska inte måla fan på väggen. Allas fötter är olika och dom kommer ge sig lite mer. Hi Standard är väl dessutom dom mjukaste/flexigaste av Vans modeller. Jag kör med Vans Infuse och jag har ungefär samma erfarenhet som Doughboy. Det tog nånstans mellan en och två veckor innan dom var "inkörda". Efter det så känns dom än idag med uppskattningsvis straxt över hundra åkdagar likadana. Gällande bräda så kan jag rekommendera Capita Outerspace Living. Det är kanske bara om du är en riktig fartdåre den inte är det bästa valet. Men det är nog egentligen ingen av dom mid-flexade brädorna i denna kategori. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny Allmountain/freestyle bräda?
Tillbaka
Topp