Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa NY bräda ! :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ingoo" data-source="post: 902855" data-attributes="member: 66349"><p>Airobicen kommer som längst i 157 men då är den inte Wide. Du kommer flyta bättre på en 156 Wide pga den bredare waisten. Hade tidigare en Funkink 161 med 252mm waist och den sjönk mycket mer i djupsnö än min Airobic 159 med 260mm waist. Även min bror föredrar sin horrorscope 157 före sin "långa" Goliath 161 i puder, så jag tror inte det har såå mycket med just längden att göra. Reverse camber boards flyter ju bäst djupsnö, bättre än Bataleons TBT men TBT flyter i sin tur bättre än vanliga camber boards.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ingoo, post: 902855, member: 66349"] Airobicen kommer som längst i 157 men då är den inte Wide. Du kommer flyta bättre på en 156 Wide pga den bredare waisten. Hade tidigare en Funkink 161 med 252mm waist och den sjönk mycket mer i djupsnö än min Airobic 159 med 260mm waist. Även min bror föredrar sin horrorscope 157 före sin "långa" Goliath 161 i puder, så jag tror inte det har såå mycket med just längden att göra. Reverse camber boards flyter ju bäst djupsnö, bättre än Bataleons TBT men TBT flyter i sin tur bättre än vanliga camber boards. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa NY bräda ! :)
Tillbaka
Topp