Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny gear, åsikter? =)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henkebol" data-source="post: 226041" data-attributes="member: 68591"><p>Hej hej!</p><p>Ska köpa nya prylar till denna säsong, och undrar vad ni tycker om setupen.</p><p></p><p>Jag är 182 lång väger 80-85, strl 11 i skor.</p><p>Åker allt, offpist, pist, park o pipe.</p><p></p><p>Bräda: Burton baron 157</p><p>Bindningar: Burton C60</p><p>Skor: Burton Ruler</p><p></p><p>Va tror ni om setupen?? Ja tror detta blir en allmountain killer =)</p><p>Andra alternativ uppskattas</p><p></p><p>Mvh///Henke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henkebol, post: 226041, member: 68591"] Hej hej! Ska köpa nya prylar till denna säsong, och undrar vad ni tycker om setupen. Jag är 182 lång väger 80-85, strl 11 i skor. Åker allt, offpist, pist, park o pipe. Bräda: Burton baron 157 Bindningar: Burton C60 Skor: Burton Ruler Va tror ni om setupen?? Ja tror detta blir en allmountain killer =) Andra alternativ uppskattas Mvh///Henke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny gear, åsikter? =)
Tillbaka
Topp