Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Butter" data-source="post: 901493" data-attributes="member: 103185"><p>Har nu i stort sett bestämt mig för en Raygun. Får då mer pengar att lägga på bindning och boots. Det jag ser som negativt med Raygun är, att det jag läst är att den är svår att Carva med i hög fart, men 2012 brädan är ju lite styvare, så kanske går bättre med den. Det andra är att den inte heller värka vara super i park, men lätta rails och 360 måste den ju klara. Tror det positiva väger upp det negativa. Verkar som en lekfull bräda som funkar bra i offpist, hyffsat i park och hyffsat i pist, vilket är ungefär min åkning. Det ända som skrämmer mig är följande mening, fanns många som klagade på hållbarhet (står inget om just Raygun, men lite orolig ändå); </p><p></p><p>This seems to be a recurring feature of K2 Boards. When I rode the K2 turbo dream it was extremely easy to nick. By the end of the day it had accumulated more damage (small nicks and scratches) than some other boards receive all season. It may be due to how K2 has decided to structure the top of their board.</p><p></p><p>Vet inte vad nicks är, men tror jag chansar på den ändå.</p><p></p><p>Sedan har vi det här med bindningar. Vill inte ha de värsta (vill och vill, men ekonomi), men hittade en <a href="http://boardstore.se/item?brand=169&category=107&gender=male&element=119&id=47890" target="_blank">Union</a> för hyfsat pris, och har hört att Union är bra. Är det en bra bindning?</p><p></p><p>Boots får man ju kolla på affär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Butter, post: 901493, member: 103185"] Har nu i stort sett bestämt mig för en Raygun. Får då mer pengar att lägga på bindning och boots. Det jag ser som negativt med Raygun är, att det jag läst är att den är svår att Carva med i hög fart, men 2012 brädan är ju lite styvare, så kanske går bättre med den. Det andra är att den inte heller värka vara super i park, men lätta rails och 360 måste den ju klara. Tror det positiva väger upp det negativa. Verkar som en lekfull bräda som funkar bra i offpist, hyffsat i park och hyffsat i pist, vilket är ungefär min åkning. Det ända som skrämmer mig är följande mening, fanns många som klagade på hållbarhet (står inget om just Raygun, men lite orolig ändå); This seems to be a recurring feature of K2 Boards. When I rode the K2 turbo dream it was extremely easy to nick. By the end of the day it had accumulated more damage (small nicks and scratches) than some other boards receive all season. It may be due to how K2 has decided to structure the top of their board. Vet inte vad nicks är, men tror jag chansar på den ändå. Sedan har vi det här med bindningar. Vill inte ha de värsta (vill och vill, men ekonomi), men hittade en [url=http://boardstore.se/item?brand=169&category=107&gender=male&element=119&id=47890]Union[/url] för hyfsat pris, och har hört att Union är bra. Är det en bra bindning? Boots får man ju kolla på affär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Tillbaka
Topp