Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 901935" data-attributes="member: 64225"><p>Læste ditt førsta inlagg Butter och hade val egentligen førslag på lite andra brador men ska inte førværra det hela. Smokins rocker ær inte konstig utan exakt samma løsning som Libtech och Neversummer anvænder fast under andra namn, kør sjælv på en sådan från NS. Førdelen ær att den blir mycket bættre læmpad før all mountain, i synnerhet i pisten æn en rocker/flat rocker. Hur lång smokinbræda ær det du kikar på? Ær det en ny før 2900? I så fall ær det ett kap. Flyt i snø ær ju enligt min mening mer avhængingt av taper och eventuell "directional"-konstruktion dvs mjuk nos, hård tail æn vilken typ av camber som ær vald. Min mening, efter att ha åkt på gamla vanliga superpark med trad camber, superpark med rocker och min NS med RC-tech i.e. CTX ær att en superpark med CTX (och gløm inte magnetraction) skulle bli en fin allmountainbræda med tonvikt mot parken. men då har jag ju noll erfarenhet av Raygunnen.</p><p></p><p>Angående Force-toestrap så nej den ær væl inte den bekvæmaste på marknaden men så fasligt obekvæm ær den inte och tipset ær att byta plats på dem och vænda dem upp och ner. Det ær en bra och poppis binding annars av en god anledning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 901935, member: 64225"] Læste ditt førsta inlagg Butter och hade val egentligen førslag på lite andra brador men ska inte førværra det hela. Smokins rocker ær inte konstig utan exakt samma løsning som Libtech och Neversummer anvænder fast under andra namn, kør sjælv på en sådan från NS. Førdelen ær att den blir mycket bættre læmpad før all mountain, i synnerhet i pisten æn en rocker/flat rocker. Hur lång smokinbræda ær det du kikar på? Ær det en ny før 2900? I så fall ær det ett kap. Flyt i snø ær ju enligt min mening mer avhængingt av taper och eventuell "directional"-konstruktion dvs mjuk nos, hård tail æn vilken typ av camber som ær vald. Min mening, efter att ha åkt på gamla vanliga superpark med trad camber, superpark med rocker och min NS med RC-tech i.e. CTX ær att en superpark med CTX (och gløm inte magnetraction) skulle bli en fin allmountainbræda med tonvikt mot parken. men då har jag ju noll erfarenhet av Raygunnen. Angående Force-toestrap så nej den ær væl inte den bekvæmaste på marknaden men så fasligt obekvæm ær den inte och tipset ær att byta plats på dem och vænda dem upp och ner. Det ær en bra och poppis binding annars av en god anledning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Tillbaka
Topp