Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Butter" data-source="post: 901951" data-attributes="member: 103185"><p>Okej, tack för svaret. Det är en ny oanvänd 10/11 modell. Den är 152 cm. Ifall det blir en Raygun blir det med längden 153. Sedan när jag hoppar, så är det 360 som gäller, och brukar inte heller köra några svåra rails, därför är jag mer inne på en puder bräda. För jag tror att även ifall Raygun bara är sådär att hoppa med så klarar den 360 och lätta rails. Men sedan är det så lite puder där jag bor så jag skulle klara mig utan en all mtn bräda med inriktning på puder. Tror jag iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Butter, post: 901951, member: 103185"] Okej, tack för svaret. Det är en ny oanvänd 10/11 modell. Den är 152 cm. Ifall det blir en Raygun blir det med längden 153. Sedan när jag hoppar, så är det 360 som gäller, och brukar inte heller köra några svåra rails, därför är jag mer inne på en puder bräda. För jag tror att även ifall Raygun bara är sådär att hoppa med så klarar den 360 och lätta rails. Men sedan är det så lite puder där jag bor så jag skulle klara mig utan en all mtn bräda med inriktning på puder. Tror jag iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Tillbaka
Topp