Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 902134" data-attributes="member: 28391"><p>Håller fullständigt med. Det är en myt och inget annat. Jag tror att det delvis hänger ihop med att "the big B" i alla år har nött in i folks medvetande hur bra passform man får om man köper både boots och bindningar från dem och att detta är något väldigt viktigt.</p><p></p><p>Jag har åkt hur många bindningar som helst och en hel del boots och jag har ALDRIG haft dålig passform på grund av hur skon är utformad i förhållande till bindningen. Om en modern bindning inte har inställningsmöjligheter som gör att man kan få den att sitta bra då ska man inte köpa en sådan bindning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 902134, member: 28391"] Håller fullständigt med. Det är en myt och inget annat. Jag tror att det delvis hänger ihop med att "the big B" i alla år har nött in i folks medvetande hur bra passform man får om man köper både boots och bindningar från dem och att detta är något väldigt viktigt. Jag har åkt hur många bindningar som helst och en hel del boots och jag har ALDRIG haft dålig passform på grund av hur skon är utformad i förhållande till bindningen. Om en modern bindning inte har inställningsmöjligheter som gör att man kan få den att sitta bra då ska man inte köpa en sådan bindning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Tillbaka
Topp