Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Butter" data-source="post: 902228" data-attributes="member: 103185"><p>Nu har jag bestämt mig igen, inte första men förhoppningsvis den sista gången. Mitt resonemang är såhär; är 15 år och bara 1.66, förhoppningsvis så växer jag lite till innan jag slutar växa. Ifall jag köper K2 brädan kan jag ha den i år, kanske nästa. Ifall jag köper Superpark brädan kommer jag växa den ur för all mountain, men kommer fortfarande funka bra som park bräda. Därför har jag bestämt mig för Superparken. Offpisten där jag bor kommer nog funka bra ändå. Funkade helt okej förra året med en 130 cm bräda :P Frågan är ifall jag ska välja 152 eller 156 ifall det finns. 152 funkar nog perfekt nu, men vet inte hur det blir innan vintern. 156 kanske blir för långt för att raila och göra 360 med ifall jag inte växer nån/några centimeter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Butter, post: 902228, member: 103185"] Nu har jag bestämt mig igen, inte första men förhoppningsvis den sista gången. Mitt resonemang är såhär; är 15 år och bara 1.66, förhoppningsvis så växer jag lite till innan jag slutar växa. Ifall jag köper K2 brädan kan jag ha den i år, kanske nästa. Ifall jag köper Superpark brädan kommer jag växa den ur för all mountain, men kommer fortfarande funka bra som park bräda. Därför har jag bestämt mig för Superparken. Offpisten där jag bor kommer nog funka bra ändå. Funkade helt okej förra året med en 130 cm bräda :P Frågan är ifall jag ska välja 152 eller 156 ifall det finns. 152 funkar nog perfekt nu, men vet inte hur det blir innan vintern. 156 kanske blir för långt för att raila och göra 360 med ifall jag inte växer nån/några centimeter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny snowboard, även bindningar.
Tillbaka
Topp