Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya All-Around skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1048149" data-attributes="member: 138899"><p>Lycka till <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Snackade i liften med en Stockholmare i fjol en dag jag var i Trysil, hans första tur dit efter många Åreturer, och det var tummen upp. Trysil hade dryga två meter snö säsongen dom gick. </p><p>Du kan åka svarta pister i Högegga tills du inte orkar mer.</p><p>Köra skogsåkning</p><p>Carva loss i Turistcentret eller friåka på fjället. Dryga 600 m fallhöjd. Norges största skidanläggning</p><p>Dvs perfekt för att utforska vad TST och du klarar av</p><p>Och om du nu kommer dit, ta med varma kläder, det är oftast jäkligt kallt och blåsigt uppe på kalfjället</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1048149, member: 138899"] Lycka till :) Snackade i liften med en Stockholmare i fjol en dag jag var i Trysil, hans första tur dit efter många Åreturer, och det var tummen upp. Trysil hade dryga två meter snö säsongen dom gick. Du kan åka svarta pister i Högegga tills du inte orkar mer. Köra skogsåkning Carva loss i Turistcentret eller friåka på fjället. Dryga 600 m fallhöjd. Norges största skidanläggning Dvs perfekt för att utforska vad TST och du klarar av Och om du nu kommer dit, ta med varma kläder, det är oftast jäkligt kallt och blåsigt uppe på kalfjället [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya All-Around skidor
Tillbaka
Topp