Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya allmountainskidor (Rossignol S3) + bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A0S" data-source="post: 987257" data-attributes="member: 120267"><p>Jag körde förra säsongen på Ross S7(en bredare modell av S3) i längden 188 och tyckte den verkade lite "fladdrig" när man brände på i hårdare före. Jag väger 75 och är 185 lång så jag kan tänka mig att S3an kommer kännas ännu "fladdrigare"/instabil för dig. Satsa istället på en skida 190+cm och/eller en som är hårdare. detta beror helt i för sig hur du åker. </p><p></p><p>Angående bindning så skulle jag rekommendera Salomon STH 14 men även här beror det på hur hårt du kör och hur pass köttig bindning du vill ha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A0S, post: 987257, member: 120267"] Jag körde förra säsongen på Ross S7(en bredare modell av S3) i längden 188 och tyckte den verkade lite "fladdrig" när man brände på i hårdare före. Jag väger 75 och är 185 lång så jag kan tänka mig att S3an kommer kännas ännu "fladdrigare"/instabil för dig. Satsa istället på en skida 190+cm och/eller en som är hårdare. detta beror helt i för sig hur du åker. Angående bindning så skulle jag rekommendera Salomon STH 14 men även här beror det på hur hårt du kör och hur pass köttig bindning du vill ha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya allmountainskidor (Rossignol S3) + bindningar?
Tillbaka
Topp