Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya allmountainskidor (Rossignol S3) + bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Untouchable" data-source="post: 987260" data-attributes="member: 137784"><p>Jag är som sagt rätt ny på det där med att köra offpist. I min umgängeskrets är jag nog den bäste åkaren och den som kör hårdast, men i jämförelse med de flesta av er som hänger här har jag nog inte mycket att komma med. Teståkte S3an lite snabbt i slutet av förra säsongen och gillade skidan i sig, misstänker att jag inte behöver lika breda skidor som många av er lite mer extrema åkare?</p><p></p><p>Har fått bindningen Marker Griffon nämnd för mig, vad skiljer den från ex STH 14?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Untouchable, post: 987260, member: 137784"] Jag är som sagt rätt ny på det där med att köra offpist. I min umgängeskrets är jag nog den bäste åkaren och den som kör hårdast, men i jämförelse med de flesta av er som hänger här har jag nog inte mycket att komma med. Teståkte S3an lite snabbt i slutet av förra säsongen och gillade skidan i sig, misstänker att jag inte behöver lika breda skidor som många av er lite mer extrema åkare? Har fått bindningen Marker Griffon nämnd för mig, vad skiljer den från ex STH 14? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya allmountainskidor (Rossignol S3) + bindningar?
Tillbaka
Topp