Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya skidor på rean
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="engis" data-source="post: 222067" data-attributes="member: 68282"><p>Hej,</p><p>funderar på nya skidor och har hittills tittat på Zenith Z1 och Z2, Bandit B1(orange), kostar ungefär 3000:- för skidpaketen</p><p>Är 177cm lång och väger 71kg, är hyfsat duktig(åker numer ca 10dgr per år) och åker mest i pist, en del utanför (85/15 ungefär) </p><p></p><p>Vill ha en skida som man både kan köra fort med på hårt underlag, samt även glida lite på våren när det är löst i backen.</p><p>Vill hellre ha en lite mjukare skida än en stenhård som man måste jobba järnet med hela tiden, samtidigt vill jag inte att de ska vara fladdriga i lite högre fart. </p><p></p><p>skulle gärna vilja ha lite hjälp med val.</p><p>vad är det för skillnad mellan dessa skidor och vilken tycker ni jag ska välja? </p><p>Tacksam för lite tips</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="engis, post: 222067, member: 68282"] Hej, funderar på nya skidor och har hittills tittat på Zenith Z1 och Z2, Bandit B1(orange), kostar ungefär 3000:- för skidpaketen Är 177cm lång och väger 71kg, är hyfsat duktig(åker numer ca 10dgr per år) och åker mest i pist, en del utanför (85/15 ungefär) Vill ha en skida som man både kan köra fort med på hårt underlag, samt även glida lite på våren när det är löst i backen. Vill hellre ha en lite mjukare skida än en stenhård som man måste jobba järnet med hela tiden, samtidigt vill jag inte att de ska vara fladdriga i lite högre fart. skulle gärna vilja ha lite hjälp med val. vad är det för skillnad mellan dessa skidor och vilken tycker ni jag ska välja? Tacksam för lite tips [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya skidor på rean
Tillbaka
Topp