Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fatboy" data-source="post: 1138200" data-attributes="member: 15721"><p>Väldigt bra beskrivet</p><p> [USER=12152]@MnO[/USER]. I det här fallet skulle skidorna användas i alperna mestadels om jag fattade rätt. Var man tänker åka är också viktigt, personligen ser jag att det är stor skillnad på en pistskida för ex Lindvallen och en för alperna. I Lindvallen skulle jag tycks att det var kul med en riktig slalomracer medan man i alperna har betydligt roligare även i pisten på en skida med lite bredare midja, något runt 95-100mm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fatboy, post: 1138200, member: 15721"] Väldigt bra beskrivet [USER=12152]@MnO[/USER]. I det här fallet skulle skidorna användas i alperna mestadels om jag fattade rätt. Var man tänker åka är också viktigt, personligen ser jag att det är stor skillnad på en pistskida för ex Lindvallen och en för alperna. I Lindvallen skulle jag tycks att det var kul med en riktig slalomracer medan man i alperna har betydligt roligare även i pisten på en skida med lite bredare midja, något runt 95-100mm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa nya skidor
Tillbaka
Topp