Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Nybörjar snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurriz" data-source="post: 136168" data-attributes="member: 56253"><p>Tjena. Jag har tänkt köpa en egen snowboard det här året. Förut har jag bara hyrt. Jag är ganska mycket nybörjare, jag har åkt kanske 10-13 dagar. En begagnad har jag tänkt köpa, har inte så mycket pengar. Jag åker väll mest bara men hoppar lite också. </p><p></p><p>Lite fakta</p><p>Vikt: ca 63kg</p><p>Läng: ca 1,80com</p><p>Skor: 43-44</p><p></p><p></p><p>1.Hur lång ska brädan vara?</p><p>2.Vilket märke eller modell är bra nybörjar tips?</p><p>3. Vilka boots ska man ha? Hur mycket kostar det?</p><p></p><p>Jag hittade en bräda på blocket: Burton Custom 158 från 04/05 Pris: 3000:-</p><p></p><p>Tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurriz, post: 136168, member: 56253"] Tjena. Jag har tänkt köpa en egen snowboard det här året. Förut har jag bara hyrt. Jag är ganska mycket nybörjare, jag har åkt kanske 10-13 dagar. En begagnad har jag tänkt köpa, har inte så mycket pengar. Jag åker väll mest bara men hoppar lite också. Lite fakta Vikt: ca 63kg Läng: ca 1,80com Skor: 43-44 1.Hur lång ska brädan vara? 2.Vilket märke eller modell är bra nybörjar tips? 3. Vilka boots ska man ha? Hur mycket kostar det? Jag hittade en bräda på blocket: Burton Custom 158 från 04/05 Pris: 3000:- Tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Nybörjar snowboard.
Tillbaka
Topp