Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa nybörjarbräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ThrashStar" data-source="post: 468707" data-attributes="member: 87634"><p>Jag kommer tillbringa min jul i Vemdalen och Vemdalskalet.</p><p>Nu funderar jag på att köpa någon billig, begagnad och bra nybörjarbräda.</p><p>Tänkte först om jag skulle hyra. Men då är det ju mer värt att köpa någon billig istället. Som man kan ha hela veckan. Istället för bara typ 3 dagar för 800 :-</p><p></p><p>Jag är;</p><p>190 cm</p><p>Storlek 43-44 ungefär</p><p></p><p>Med tanke på att jag är helt nybörjare så frågar jag er vad jag ska ha för bräda?</p><p>Lång, kort? Bred, smal? Jag kommer väl försöka lära mig så fort som möjligt, sen börja jibba lite smått. Leka lite på små hopp osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ThrashStar, post: 468707, member: 87634"] Jag kommer tillbringa min jul i Vemdalen och Vemdalskalet. Nu funderar jag på att köpa någon billig, begagnad och bra nybörjarbräda. Tänkte först om jag skulle hyra. Men då är det ju mer värt att köpa någon billig istället. Som man kan ha hela veckan. Istället för bara typ 3 dagar för 800 :- Jag är; 190 cm Storlek 43-44 ungefär Med tanke på att jag är helt nybörjare så frågar jag er vad jag ska ha för bräda? Lång, kort? Bred, smal? Jag kommer väl försöka lära mig så fort som möjligt, sen börja jibba lite smått. Leka lite på små hopp osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa nybörjarbräda!
Tillbaka
Topp