Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa nytt första gången
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrick-S" data-source="post: 65214" data-attributes="member: 38708"><p>Jag lyckades pruta ner JP Walkern från 4200 till 3500 efter att ha gnällt på att den är två årsmodeller gammal. När jag nämnde slidesystemet så sa de att de själva aldrig haft några problem. De lägger in en friktionsdyna (typ gummi) under bindningen och problemet är ur världen.</p><p></p><p>Sen presenterade de ytterligare en bräda som min brorsa kommer köpa. Vi åker på samma sätt och väger lika mycket.</p><p>Burton Seven 159cm (2003-2004) 4500:-</p><p></p><p>Är 3500 ok för en två år gammal JP?</p><p>Är 4500 ok för Seven?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrick-S, post: 65214, member: 38708"] Jag lyckades pruta ner JP Walkern från 4200 till 3500 efter att ha gnällt på att den är två årsmodeller gammal. När jag nämnde slidesystemet så sa de att de själva aldrig haft några problem. De lägger in en friktionsdyna (typ gummi) under bindningen och problemet är ur världen. Sen presenterade de ytterligare en bräda som min brorsa kommer köpa. Vi åker på samma sätt och väger lika mycket. Burton Seven 159cm (2003-2004) 4500:- Är 3500 ok för en två år gammal JP? Är 4500 ok för Seven? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa nytt första gången
Tillbaka
Topp