Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Köpa nytt - skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mgbgt66" data-source="post: 588877" data-attributes="member: 55370"><p>Jag var själv i samma situation förra året. Det var dags att pensionera mina Totally Piste och väcka karriären vid liv igen. Jag är lite konservativ och köpte ett par K2 Super Stinx med 70mm midja. En ganska typisk modern pistskida som dagens kids skrattar åt...Jäkligt bra på skandinavisk pist och flyter helt ok jämfört med våra gamla telemarksskidor från 90-talet. Funderar på att utvidga min samlimg med ett par lek/puderskidor. Tex Anti Piste eller den nyare Hardside som verkar väldigt bra. Även sugen på Kung Fujas som verkar rolig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mgbgt66, post: 588877, member: 55370"] Jag var själv i samma situation förra året. Det var dags att pensionera mina Totally Piste och väcka karriären vid liv igen. Jag är lite konservativ och köpte ett par K2 Super Stinx med 70mm midja. En ganska typisk modern pistskida som dagens kids skrattar åt...Jäkligt bra på skandinavisk pist och flyter helt ok jämfört med våra gamla telemarksskidor från 90-talet. Funderar på att utvidga min samlimg med ett par lek/puderskidor. Tex Anti Piste eller den nyare Hardside som verkar väldigt bra. Även sugen på Kung Fujas som verkar rolig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Köpa nytt - skidor
Tillbaka
Topp