Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor online
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1066532" data-attributes="member: 29440"><p>Prisskillnaden tyder ju på att det kan vara någon mer skillnad.</p><p>Men ska forska lite mer i det och se om jag kan hitta 110 nån stans i närheten och prova den först.</p><p>Gillade verkligen gåläget. Men det kommer nog inte bli något turande denna vinter, har inte ens turbindning för tillfället. Men man vet ju aldrig. Ska ta en titt på mach 1 också.</p><p></p><p>Jag var i en butik i Stockholm och provade när jag var där i helgen men bor inte där. Skulle naturligtvis letat upp en annan butik i Stockholm som hade dem i min storlek.</p><p></p><p>Sen är det ju så att nätbutikerna har lite extrarabatter nu innan jul vilket gör att man kan få tag i dem för en 1000kr billigare inkl frakt, annars skiljer det väl bara runt 600kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1066532, member: 29440"] Prisskillnaden tyder ju på att det kan vara någon mer skillnad. Men ska forska lite mer i det och se om jag kan hitta 110 nån stans i närheten och prova den först. Gillade verkligen gåläget. Men det kommer nog inte bli något turande denna vinter, har inte ens turbindning för tillfället. Men man vet ju aldrig. Ska ta en titt på mach 1 också. Jag var i en butik i Stockholm och provade när jag var där i helgen men bor inte där. Skulle naturligtvis letat upp en annan butik i Stockholm som hade dem i min storlek. Sen är det ju så att nätbutikerna har lite extrarabatter nu innan jul vilket gör att man kan få tag i dem för en 1000kr billigare inkl frakt, annars skiljer det väl bara runt 600kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor online
Tillbaka
Topp