Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor online
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1066536" data-attributes="member: 12630"><p>Cochise 130 har 98mm läst.</p><p>C120 och C110 har 100mm läst.</p><p></p><p>C130 och C120 har lika innersko medan C110 har en annan, enklare, innersko.</p><p></p><p>Jag skulle handla pjäxor i en bra butik. Endast om jag haft samma modell innan och visste vad jag behövde modifiera (och räknade med att klara det själv) skulle jag handla pjäxor online. En förlorad skiddag pga illasittande pjäxor äter ju upp mellanskillnaden i pris om man räknar på att man tagit ledigt från jobbet, åkt till fjälls, köpt liftkort, fikat för mkt, har ont i fötterna även nästa dag osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1066536, member: 12630"] Cochise 130 har 98mm läst. C120 och C110 har 100mm läst. C130 och C120 har lika innersko medan C110 har en annan, enklare, innersko. Jag skulle handla pjäxor i en bra butik. Endast om jag haft samma modell innan och visste vad jag behövde modifiera (och räknade med att klara det själv) skulle jag handla pjäxor online. En förlorad skiddag pga illasittande pjäxor äter ju upp mellanskillnaden i pris om man räknar på att man tagit ledigt från jobbet, åkt till fjälls, köpt liftkort, fikat för mkt, har ont i fötterna även nästa dag osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor online
Tillbaka
Topp