Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor online
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1066538" data-attributes="member: 29440"><p>Ja jag hittade den infon om innerskon nu också, så det blir väl till att prova pjäxan i någon butik först ändå.</p><p>Eller gå på 120 : ).</p><p>Hade vänsterpjäxan på mig säkert 20-25 min och tog av mig högerpjäxan efter 10 min för att prova en Langepjäxa sen på med med högra cochisen i 10 min till.</p><p>Vänsterpjäxan satt bra hela tiden. Har oftast mer problem med högerfoten och känner det oftast direkt när jag sätter på en pjäxa men inte med Chocisen vilket gjorde den väldigt intressant. Kunde ana lite tryck på den högra efter c:a 10 min men inte i närheten av andra pjäxor jag har provat. Säljaren menade att troligen skulle en formgjuten sula lösa detta.</p><p></p><p>Har även detta problem med min högra fot på mina nuvarande pjäxor men vänster sitter perfekt.</p><p>Men det är ingen outhärdlig smärta direkt och det släpper när foten avlastas i t.ex sittliften.</p><p>Funderar på att kanske först prova med en formgjuten sula i mina nuvarande pjäxor och se om det löser problemet. Vad tror ni om det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1066538, member: 29440"] Ja jag hittade den infon om innerskon nu också, så det blir väl till att prova pjäxan i någon butik först ändå. Eller gå på 120 : ). Hade vänsterpjäxan på mig säkert 20-25 min och tog av mig högerpjäxan efter 10 min för att prova en Langepjäxa sen på med med högra cochisen i 10 min till. Vänsterpjäxan satt bra hela tiden. Har oftast mer problem med högerfoten och känner det oftast direkt när jag sätter på en pjäxa men inte med Chocisen vilket gjorde den väldigt intressant. Kunde ana lite tryck på den högra efter c:a 10 min men inte i närheten av andra pjäxor jag har provat. Säljaren menade att troligen skulle en formgjuten sula lösa detta. Har även detta problem med min högra fot på mina nuvarande pjäxor men vänster sitter perfekt. Men det är ingen outhärdlig smärta direkt och det släpper när foten avlastas i t.ex sittliften. Funderar på att kanske först prova med en formgjuten sula i mina nuvarande pjäxor och se om det löser problemet. Vad tror ni om det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor online
Tillbaka
Topp