Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpa pjäxor, Snö & sjö, skistore eller udens sport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1090703" data-attributes="member: 115922"><p>Har inte handlat med Udens tidigare, men Skistore och Snö & Sjö. Jag bor själv i Malmö och handlar mest hos Snö & Sjö. Jag kan garantera att du får en riktigt bra service hos Snö & Sjö och de har mycket bra utbud. Just nu håller de på att få in en hel massa nya grejer inför säsongen. De har flera gångar gått över det normala för att tillfredsställa mina önskemål. De justerar gärna passform om det behövs i eftertid. Till och med mina telemarkspjäxor som jag köpte på ngn affär i stockholm fixade de. Och för er som vet problemet med telemarkspjäxor i den böjbara hårda tån, vet att det inte är enkelt. Jag får till och med en kram om jag träffar på de på köpcentret. Kramar är viktigt. Jag slår ett slag för Malmö! PS. Hälsa från mig (Vegar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1090703, member: 115922"] Har inte handlat med Udens tidigare, men Skistore och Snö & Sjö. Jag bor själv i Malmö och handlar mest hos Snö & Sjö. Jag kan garantera att du får en riktigt bra service hos Snö & Sjö och de har mycket bra utbud. Just nu håller de på att få in en hel massa nya grejer inför säsongen. De har flera gångar gått över det normala för att tillfredsställa mina önskemål. De justerar gärna passform om det behövs i eftertid. Till och med mina telemarkspjäxor som jag köpte på ngn affär i stockholm fixade de. Och för er som vet problemet med telemarkspjäxor i den böjbara hårda tån, vet att det inte är enkelt. Jag får till och med en kram om jag träffar på de på köpcentret. Kramar är viktigt. Jag slår ett slag för Malmö! PS. Hälsa från mig (Vegar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpa pjäxor, Snö & sjö, skistore eller udens sport
Tillbaka
Topp