Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anders-76" data-source="post: 1141221" data-attributes="member: 167527"><p>Hallå!</p><p>Ny här på forumet och på jakt efter nya pjäxor!</p><p>När någon frågar hur avancerad åkare man är så är det inte helt enkelt att svara på. Jag är inte proffs , men inte heller nybörjare. Åker uteslutande i pistade backar och nu när barnen har blivit större så åker hela familjen. Åker gärna fort och tar i! Problemet är att pjäxorna jag köpte för flera år sedan, knappt använda pga. familjetillväxt då, är på tok för stora. Lyfter hälen och så vidare. Inte alls kul, först svänger foten och sen skidan. Mätte mina fötter och kom fram till ca. 24.5cm. Nu har jag hittat ett par beg. Salomon x3 lab 130 world cup, knappt använda ganska spot on på storlek. Gör jag bort mig helt som funderar på en så pass avancerad och hårt flexad pjäxa? Här i norr finns inga bra affärer för pjäxinköp och man är utlämnad till typ XXL.</p><p>Hur resonerar ni experter?</p><p>/Anders</p><p></p><p>Edit: Har ganska smala och låga fötter med vilket inte gör det hela lättare vid val av pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anders-76, post: 1141221, member: 167527"] Hallå! Ny här på forumet och på jakt efter nya pjäxor! När någon frågar hur avancerad åkare man är så är det inte helt enkelt att svara på. Jag är inte proffs , men inte heller nybörjare. Åker uteslutande i pistade backar och nu när barnen har blivit större så åker hela familjen. Åker gärna fort och tar i! Problemet är att pjäxorna jag köpte för flera år sedan, knappt använda pga. familjetillväxt då, är på tok för stora. Lyfter hälen och så vidare. Inte alls kul, först svänger foten och sen skidan. Mätte mina fötter och kom fram till ca. 24.5cm. Nu har jag hittat ett par beg. Salomon x3 lab 130 world cup, knappt använda ganska spot on på storlek. Gör jag bort mig helt som funderar på en så pass avancerad och hårt flexad pjäxa? Här i norr finns inga bra affärer för pjäxinköp och man är utlämnad till typ XXL. Hur resonerar ni experter? /Anders Edit: Har ganska smala och låga fötter med vilket inte gör det hela lättare vid val av pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa pjäxor
Tillbaka
Topp