Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1141386" data-attributes="member: 138899"><p>Tror jag inte alls. Kommer bli katastrof om du försöker press ner fötterna i en jättesmala race pjäxa, om nu inte dina fötte passar exakt i dessa. Men inte är det en pjäxa för heladagen åkande i turistpist.</p><p>Hur bred är din fot och hur hög är vristen?</p><p>Inga problem att köpa pjäxor på Xxl, pröva en salomon med customshell (dvs sådana som man värmer hela pjäxan på) x-max för smala fötter med låg vrist och x-pro för bredare fötter med högre vrist. Att värma pjäxa och få kunden att stoppa ner fötterna fixar de flesta, man kan ordna det hemma till och med. </p><p>Har själv ett par X-max som är ”bakade” på ”stor sportbutik”’och dom har tjänat mig ypperligt nu i 150 skiddagar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1141386, member: 138899"] Tror jag inte alls. Kommer bli katastrof om du försöker press ner fötterna i en jättesmala race pjäxa, om nu inte dina fötte passar exakt i dessa. Men inte är det en pjäxa för heladagen åkande i turistpist. Hur bred är din fot och hur hög är vristen? Inga problem att köpa pjäxor på Xxl, pröva en salomon med customshell (dvs sådana som man värmer hela pjäxan på) x-max för smala fötter med låg vrist och x-pro för bredare fötter med högre vrist. Att värma pjäxa och få kunden att stoppa ner fötterna fixar de flesta, man kan ordna det hemma till och med. Har själv ett par X-max som är ”bakade” på ”stor sportbutik”’och dom har tjänat mig ypperligt nu i 150 skiddagar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa pjäxor
Tillbaka
Topp