Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 506418" data-attributes="member: 12644"><p>Kan tillägga att jag själv kör med Lange WC 130 med Intuition i och är väldigt nöjd. Dock kan dom vara snäppet för hårda ibland, tog lite tid innan jag vande mig men nu älskar jag dom. Men trenden går väl mot lite mjukare pjäxor och Lange har alltid varit kända för hårda grejer. Har precis som du bara hört bra grejer om Full tilt.</p><p></p><p>EDIT: kom på en sak till, i Lange är det (iaf för mig) ett MÅSTE att köra Inuition innersko eftersom Langepjäxorna gör fruktansvärt jävla ont att ta av och på pga skalet går rakt in i foten och är hårt som satan framme vid tungan just när man tar av och på dom. Förstår verkligen inte hur folk kommer i och ur sina :S men Intuition-innerskon är utformad på ett annat sätt som gör att man inte känner dom kanterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 506418, member: 12644"] Kan tillägga att jag själv kör med Lange WC 130 med Intuition i och är väldigt nöjd. Dock kan dom vara snäppet för hårda ibland, tog lite tid innan jag vande mig men nu älskar jag dom. Men trenden går väl mot lite mjukare pjäxor och Lange har alltid varit kända för hårda grejer. Har precis som du bara hört bra grejer om Full tilt. EDIT: kom på en sak till, i Lange är det (iaf för mig) ett MÅSTE att köra Inuition innersko eftersom Langepjäxorna gör fruktansvärt jävla ont att ta av och på pga skalet går rakt in i foten och är hårt som satan framme vid tungan just när man tar av och på dom. Förstår verkligen inte hur folk kommer i och ur sina :S men Intuition-innerskon är utformad på ett annat sätt som gör att man inte känner dom kanterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa pjäxor
Tillbaka
Topp