F Flippin Medlem 2017-12-06 Köpa reservdelar till Burton bindning #1 Hallo! Letar ny toe strap till en Burton Malavita bindning. Någon som vet var man enklast kan beställa reservdelar? Har googlat runt lite men inte hittat något bra ställe.
Hallo! Letar ny toe strap till en Burton Malavita bindning. Någon som vet var man enklast kan beställa reservdelar? Har googlat runt lite men inte hittat något bra ställe.
Ferdinand Medlem 2017-12-06 Köpa reservdelar till Burton bindning #2 Testa att mejla Burton och fråga om de har delen på lager. Tappade bort en del till min hjälm och de skickade direkt.
Testa att mejla Burton och fråga om de har delen på lager. Tappade bort en del till min hjälm och de skickade direkt.
F Flippin Medlem 2017-12-06 Köpa reservdelar till Burton bindning #3 Bra tips där ska prova. Vilka affärer brukar ni köpa snowboard grejer?
KaitsuH Aktiv medlem 2017-12-06 Köpa reservdelar till Burton bindning #4 Hei! Direkt från burton.com. Jag just beställde mig nya sträpper, både ankle och toe, två par kostade 20 euro och dom kom hem till Finland i en vecka.
Hei! Direkt från burton.com. Jag just beställde mig nya sträpper, både ankle och toe, två par kostade 20 euro och dom kom hem till Finland i en vecka.
F Flippin Medlem 2017-12-06 Köpa reservdelar till Burton bindning #5 Ok tack för svar! Ska vända mig till Burton direkt.