Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Rubbet, Bräda, Boots och Bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eviktore" data-source="post: 392109" data-attributes="member: 79975"><p>Hej,</p><p>Jag var på Stadium men tyckte att sortiment och expertis inte riktigt dög :P, så ja tänkte att ni grabbar nog kan mer...</p><p></p><p>Det som gäller är att jag är ca </p><p></p><p>185 cm </p><p>67 kg</p><p>44,5 strl</p><p></p><p>Jag har kört ett tag och är sugen på en ny setup nu. Jag kör offpist, pist och lite snällpark (jobbar på 360).</p><p></p><p>Det jag tittat på var först en Burton Elite, dock läste jag att den kanske var lite för smal i midjan och fick då för mig att King var en motsvarande bräda fast lite bredare. Längdmässigt tror jag att 162 cm skulle vara lämpligt. Sen vill jag ha en bra bindning med CAP Burton Custom tycker jag verkar bra. Sen ska ja ha ett par boots också, har ingen ide om vilka jag ska köpa... Men hade tänkt mig både bindning och boots i 1500kr klassen</p><p></p><p>Är King den bräda och Cutsom den bindning ja ska ha? Och vilka boots föreslår ni? Samt var ska man köpa brädan, ja har funderat på att importera från typ italien eller liknande...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eviktore, post: 392109, member: 79975"] Hej, Jag var på Stadium men tyckte att sortiment och expertis inte riktigt dög :P, så ja tänkte att ni grabbar nog kan mer... Det som gäller är att jag är ca 185 cm 67 kg 44,5 strl Jag har kört ett tag och är sugen på en ny setup nu. Jag kör offpist, pist och lite snällpark (jobbar på 360). Det jag tittat på var först en Burton Elite, dock läste jag att den kanske var lite för smal i midjan och fick då för mig att King var en motsvarande bräda fast lite bredare. Längdmässigt tror jag att 162 cm skulle vara lämpligt. Sen vill jag ha en bra bindning med CAP Burton Custom tycker jag verkar bra. Sen ska ja ha ett par boots också, har ingen ide om vilka jag ska köpa... Men hade tänkt mig både bindning och boots i 1500kr klassen Är King den bräda och Cutsom den bindning ja ska ha? Och vilka boots föreslår ni? Samt var ska man köpa brädan, ja har funderat på att importera från typ italien eller liknande... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Rubbet, Bräda, Boots och Bindningar
Tillbaka
Topp