Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köpa saker hemma/borta...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLayer" data-source="post: 197120"><p>hahaha det var ett bra inlägg må jag säga! =)</p><p></p><p>Jag ska väl helt enkelt ta och köpa allt där nere då! De skidor jag pratar om är ett par Gotama 06/07 190 cm, med 916 bindningar, lavinutrustning blir antingen barryvox, tracker eller pieps med nån sond och alu spade, ryggskydd testar jag och köper därefter, pjäxor funderar jag på x-wave 10, är lite osäker om deras flex räcker för mig bara och då vore det ju precis som du säger bra att testa där och köpa sen. Ryggsäck blir DaKine tactic och skidfodral blir nog DaKine fall line double. Annars tror jag att jag har allt i övrigt, men allt detta borde jag väl kunna få rätt bra rabatt där nere då...</p><p></p><p>Är nu endast En sak kvar som oroar mig Om jag skulle köpa allt där nere. Tänk om jag kommer ner och saker inte finns/ är slut i min storlek. En del saker finns ju överallt, men man vill ju inte behöva vänta i 3 veckor på att de ska få in skiten i butik igen. Men den risken får man väl ta, som sagt verkar det ju som att utbudet är stort där nere, så att just mina saker inte skulle finnas låter väl ganska osannolikt...</p><p></p><p>Men tackar ska ni ha för hjälpen, detta ska nog gå bra till slut! =)</p><p></p><p>/N</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLayer, post: 197120"] hahaha det var ett bra inlägg må jag säga! =) Jag ska väl helt enkelt ta och köpa allt där nere då! De skidor jag pratar om är ett par Gotama 06/07 190 cm, med 916 bindningar, lavinutrustning blir antingen barryvox, tracker eller pieps med nån sond och alu spade, ryggskydd testar jag och köper därefter, pjäxor funderar jag på x-wave 10, är lite osäker om deras flex räcker för mig bara och då vore det ju precis som du säger bra att testa där och köpa sen. Ryggsäck blir DaKine tactic och skidfodral blir nog DaKine fall line double. Annars tror jag att jag har allt i övrigt, men allt detta borde jag väl kunna få rätt bra rabatt där nere då... Är nu endast En sak kvar som oroar mig Om jag skulle köpa allt där nere. Tänk om jag kommer ner och saker inte finns/ är slut i min storlek. En del saker finns ju överallt, men man vill ju inte behöva vänta i 3 veckor på att de ska få in skiten i butik igen. Men den risken får man väl ta, som sagt verkar det ju som att utbudet är stort där nere, så att just mina saker inte skulle finnas låter väl ganska osannolikt... Men tackar ska ni ha för hjälpen, detta ska nog gå bra till slut! =) /N [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köpa saker hemma/borta...
Tillbaka
Topp