Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa sin första longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krylonis" data-source="post: 939782"><p>det bästa är om du läser på om olika brädmodeller på olika forum tex longboard.nu där du kan få väldigt bra svar.. om du sen vet att du vill trixa lite så kan juh kicktails vara att föredra.. ibland är det inte en superbra sak att köpa en superbräda dirr från start dels för att de kostar en del pengar sen kan de finnas den där psykiska spärren som inte vill sabba din nya fina bräda med att försöka lära sig åka på.. i så fall leta efter grymmare brädor på begagnat där även val av trucka roch hjul e viktigt då då senare kanske bara behöver byta ut brädan då du känner att de är dags för nyy... så tips.. in på longboard.nu å å läs igen lite mixade hjälp med bräd trådar å nybörjartrådar så ska du nog se att de inte tar lång tid innan du hittar vilken bräda som e rätt för dig..</p><p></p><p></p><p></p><p>åter igen nej... e du på något sätt köpt av loaded för att sprida propaganda eller försöker du få allla andra att skaffa en som någon slags kompensation över att du inte har en eller kan du inte browsa dig vidare på google efter första bildsidan?..</p><p></p><p></p><p>hoppas att du läser vad jag skriver dervishen är en superbräda sjuk kul för carving å freeride (jag gillar loadeds brädor (har dervish, tan tien, bhangra) men vart är ditt verkliga argument för att någon som i vanliga fall inte åker longboard som letear efter sin första bäda skulle punga ut med typ 3000 pistoler för att du säger så..</p><p>och ska man bara cruisa skulle jag ta en vanguard över dervishen alla dar i veckan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krylonis, post: 939782"] det bästa är om du läser på om olika brädmodeller på olika forum tex longboard.nu där du kan få väldigt bra svar.. om du sen vet att du vill trixa lite så kan juh kicktails vara att föredra.. ibland är det inte en superbra sak att köpa en superbräda dirr från start dels för att de kostar en del pengar sen kan de finnas den där psykiska spärren som inte vill sabba din nya fina bräda med att försöka lära sig åka på.. i så fall leta efter grymmare brädor på begagnat där även val av trucka roch hjul e viktigt då då senare kanske bara behöver byta ut brädan då du känner att de är dags för nyy... så tips.. in på longboard.nu å å läs igen lite mixade hjälp med bräd trådar å nybörjartrådar så ska du nog se att de inte tar lång tid innan du hittar vilken bräda som e rätt för dig.. åter igen nej... e du på något sätt köpt av loaded för att sprida propaganda eller försöker du få allla andra att skaffa en som någon slags kompensation över att du inte har en eller kan du inte browsa dig vidare på google efter första bildsidan?.. hoppas att du läser vad jag skriver dervishen är en superbräda sjuk kul för carving å freeride (jag gillar loadeds brädor (har dervish, tan tien, bhangra) men vart är ditt verkliga argument för att någon som i vanliga fall inte åker longboard som letear efter sin första bäda skulle punga ut med typ 3000 pistoler för att du säger så.. och ska man bara cruisa skulle jag ta en vanguard över dervishen alla dar i veckan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa sin första longboard?
Tillbaka
Topp