Nosskire
Medlem
Köpa skaljacka, - st.anton eller hemma?
Då min mor behövde ny skaljacka så ville hon av någon anledning ta min svarta extrema jacka, vilket gynnar mig eftersom jag får bra betalt för den och tänker köpa ny.
Poängen är att jag är lite prispressande pga ska säsonga i st.anton får den 12 janari (då det för övrigt börjar komma snö där enligt min vädergud) och tänkte då köpa där nere ev. Finns det några skysta butiker med BRA priset på bra märken.
Arctyrex, north face mm. Är ute efter en bra jacka som ska hålla.
Alt någon bra utländsk affär som fraktar hit före den 12 januari så jag hinner få den.
Jag har en backuppjacka som jag kan åka i några dagar tills jag har köpt ny så det går att köpa där nere utan att åkningen blir lidande.
Stor tack för all hjälp,
P.s. Finns det några som har en skyst rea :D ?
Poängen är att jag är lite prispressande pga ska säsonga i st.anton får den 12 janari (då det för övrigt börjar komma snö där enligt min vädergud) och tänkte då köpa där nere ev. Finns det några skysta butiker med BRA priset på bra märken.
Arctyrex, north face mm. Är ute efter en bra jacka som ska hålla.
Alt någon bra utländsk affär som fraktar hit före den 12 januari så jag hinner få den.
Jag har en backuppjacka som jag kan åka i några dagar tills jag har köpt ny så det går att köpa där nere utan att åkningen blir lidande.
Stor tack för all hjälp,
P.s. Finns det några som har en skyst rea :D ?