Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa skidor i Interlaken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rudolfsson" data-source="post: 565087" data-attributes="member: 24880"><p>Hej!</p><p>Jag var i Interlaken med omnejd i sommars, staden är inte mycket att hurra över men byarna runt omkring är riktigt trevliga.</p><p></p><p>Det finns sportbutiker i stort sett i varenda liten by kring Interlaken och självfallet i Interlaken, men med tanke på prissituationen i Schweiz så skulle jag råda dig att köpa dina skidor i Sverige. Men det ska tilläggas att när jag var där nu under sommaren så hade de inte så mycket skidor, men jag gjorde små prisjämförelser på klätterutrustning, storskor och andra liknande saker. </p><p></p><p>Hoppas du får en shysst vinter, planerar just nu att åka till Mürren och svänga lite.</p><p></p><p>Ha de fint!</p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rudolfsson, post: 565087, member: 24880"] Hej! Jag var i Interlaken med omnejd i sommars, staden är inte mycket att hurra över men byarna runt omkring är riktigt trevliga. Det finns sportbutiker i stort sett i varenda liten by kring Interlaken och självfallet i Interlaken, men med tanke på prissituationen i Schweiz så skulle jag råda dig att köpa dina skidor i Sverige. Men det ska tilläggas att när jag var där nu under sommaren så hade de inte så mycket skidor, men jag gjorde små prisjämförelser på klätterutrustning, storskor och andra liknande saker. Hoppas du får en shysst vinter, planerar just nu att åka till Mürren och svänga lite. Ha de fint! /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa skidor i Interlaken?
Tillbaka
Topp