Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpa skidor utomlands (österrike)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave" data-source="post: 121477"><p>Tjena emil.</p><p>Har själv varit 2 s i st anton. All utrustning är billigare punkt. Åk dit, testa dig fram till fina lagg, är du säsongare så får du alltid mycket bättre pris. Har du arbetsbevis så får du allt mycket billigare plus att du kan skriva upp allt och betala av när du känner för under säsongen, så länge du lämnar pass i "pant".(totalt livsfarligt, inte en aning hur jag kunde bränna så många åjrås på jennewein/surfers paradise i st anton.) ett till tips, lär inte känna funky gänget för bra, då kan du sätta upp en bartab där med...alltså...stor nota till slut.) </p><p>ganska full, orkar inte mer. lycka till. Oh förresten, om du kommer ner tidigt så finns det en chans att de har fjolårets modeller av skidor kvar som du kan få till ett stöööört bra pris. Lycka till och ha´t så skoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave, post: 121477"] Tjena emil. Har själv varit 2 s i st anton. All utrustning är billigare punkt. Åk dit, testa dig fram till fina lagg, är du säsongare så får du alltid mycket bättre pris. Har du arbetsbevis så får du allt mycket billigare plus att du kan skriva upp allt och betala av när du känner för under säsongen, så länge du lämnar pass i "pant".(totalt livsfarligt, inte en aning hur jag kunde bränna så många åjrås på jennewein/surfers paradise i st anton.) ett till tips, lär inte känna funky gänget för bra, då kan du sätta upp en bartab där med...alltså...stor nota till slut.) ganska full, orkar inte mer. lycka till. Oh förresten, om du kommer ner tidigt så finns det en chans att de har fjolårets modeller av skidor kvar som du kan få till ett stöööört bra pris. Lycka till och ha´t så skoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpa skidor utomlands (österrike)?
Tillbaka
Topp