Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa skidor via Internet eller i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streimert" data-source="post: 807173" data-attributes="member: 40123"><p>Det är ju så som jag ser det i en marknadsekonomi att det handlar om utbud och efterfråga. Med detta resonemang så bör det ligga i de svenska affärerna att vara konkurrenskraftiga. Att då mena att de är konkurrenskraftiga kan då omfatta allt från hög service, högt kunnande, stort utbud,,,, och då allt detta till rätt pris (dvs det köparen är villig att betala). Att lägga in garanti som argument att köpa hemma ser jag som en svag ursäkt,,,det går ju i värsta fall att skicka per post, kurir etc.</p><p></p><p>Det är upp till var och en att köpa var man vill,,, och när det gäller skidor är det inga problem (i regel - har själv köpt 7-8 par skidor från SC,,). Däremot pjäxor är en annan femma...dom vill man ju prova, känna och klämma på...anpassa/lästa etc...</p><p></p><p>Nog om flummandet.... nu är det bara 5 månader kvar till La Grave...fan vad det suger,,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streimert, post: 807173, member: 40123"] Det är ju så som jag ser det i en marknadsekonomi att det handlar om utbud och efterfråga. Med detta resonemang så bör det ligga i de svenska affärerna att vara konkurrenskraftiga. Att då mena att de är konkurrenskraftiga kan då omfatta allt från hög service, högt kunnande, stort utbud,,,, och då allt detta till rätt pris (dvs det köparen är villig att betala). Att lägga in garanti som argument att köpa hemma ser jag som en svag ursäkt,,,det går ju i värsta fall att skicka per post, kurir etc. Det är upp till var och en att köpa var man vill,,, och när det gäller skidor är det inga problem (i regel - har själv köpt 7-8 par skidor från SC,,). Däremot pjäxor är en annan femma...dom vill man ju prova, känna och klämma på...anpassa/lästa etc... Nog om flummandet.... nu är det bara 5 månader kvar till La Grave...fan vad det suger,,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa skidor via Internet eller i Sverige
Tillbaka
Topp