Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa skidor via Internet eller i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrDan" data-source="post: 843331" data-attributes="member: 115829"><p>Jag har precis köpt skidor från Tyskland på www.xspo.de De var 25% billigare och frakten gick på 20€. Jag fick hem dem på 4 arbetsdagar, hur smidigt som helst.</p><p></p><p>Jag köpte pjäxor på alpingaraget innan (pjäxor vill man ju prova först) och försökte köpa även skidorna där. De kunde dock inte tänka sig gå ned i pris på skidorna, enbart på pjäxorna. Jag hade kanske nöjt mig med typ 15% rabbatt på skidorna men nej, nej, de har så dåliga marginaler på skidor... Klart att man köper på nätet då.</p><p></p><p>Jag hade även kollat in denna site www.snowinn.com (tror att den är spansk), där fanns skidorna 30% billigare men inte just de mått jag ville ha på dem.</p><p></p><p>Det känns som att svenska butiker bör omförhandla sina priser och marginaler innan jag köper i Sverige igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrDan, post: 843331, member: 115829"] Jag har precis köpt skidor från Tyskland på www.xspo.de De var 25% billigare och frakten gick på 20€. Jag fick hem dem på 4 arbetsdagar, hur smidigt som helst. Jag köpte pjäxor på alpingaraget innan (pjäxor vill man ju prova först) och försökte köpa även skidorna där. De kunde dock inte tänka sig gå ned i pris på skidorna, enbart på pjäxorna. Jag hade kanske nöjt mig med typ 15% rabbatt på skidorna men nej, nej, de har så dåliga marginaler på skidor... Klart att man köper på nätet då. Jag hade även kollat in denna site www.snowinn.com (tror att den är spansk), där fanns skidorna 30% billigare men inte just de mått jag ville ha på dem. Det känns som att svenska butiker bör omförhandla sina priser och marginaler innan jag köper i Sverige igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa skidor via Internet eller i Sverige
Tillbaka
Topp