Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpa Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6251" data-attributes="member: 10565"><p>Gert är ärligare än de flesta på den här siten och berättar att han kan ta sig ner för alla backar. Jag förutsätter att han menar att han är någonstans kring en medelgod åkare.</p><p></p><p>Du pratar:</p><p>1. om att inte köpa paket. Det tycker jag är dumt, paket har bra ekonomi och det är bara de allra mest extrema skidorna som inte finns i paket.</p><p></p><p>2. Pjäxor med ett flexvärde på 100-140. Svammel!! Om vi jämför med Salomons skala så är 100 för hårt för alla andra än stora och duktiga åkare, 140 det är rena skämtet!</p><p></p><p>Alltså Gert,</p><p>Köp ett paket och Salomon Performa 7.0.</p><p></p><p>/Tommy the tripper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6251, member: 10565"] Gert är ärligare än de flesta på den här siten och berättar att han kan ta sig ner för alla backar. Jag förutsätter att han menar att han är någonstans kring en medelgod åkare. Du pratar: 1. om att inte köpa paket. Det tycker jag är dumt, paket har bra ekonomi och det är bara de allra mest extrema skidorna som inte finns i paket. 2. Pjäxor med ett flexvärde på 100-140. Svammel!! Om vi jämför med Salomons skala så är 100 för hårt för alla andra än stora och duktiga åkare, 140 det är rena skämtet! Alltså Gert, Köp ett paket och Salomon Performa 7.0. /Tommy the tripper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpa Skidor
Tillbaka
Topp