Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Athlas" data-source="post: 74279" data-attributes="member: 41317"><p>Tja!</p><p>Jag testade precis att åka snowboard i Alperna och jag blev helt fast. Nu funderar jag på att köpa en nybörjarbräda eftersom det måste vara billigare nu än under högsäsong. Vad skall jag tänka på när jag skall välja en? Jag är 170 cm/70 kilo. Skall man lägga mer pengar på en dyrare direkt eller är det smartare, med min begränsade erfarenhet, att satsa på en billig? Vilken typ av bindning är bäst för nybörjare? Vad skall jag tänka på när jag köper skor? Ge gärna förslag på hyfsat bra och billiga grejer. Många frågor på en gång är det, och jag skulle bli jävligt tacksam om någon tog sig tid att svara på dem.</p><p>/Migge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Athlas, post: 74279, member: 41317"] Tja! Jag testade precis att åka snowboard i Alperna och jag blev helt fast. Nu funderar jag på att köpa en nybörjarbräda eftersom det måste vara billigare nu än under högsäsong. Vad skall jag tänka på när jag skall välja en? Jag är 170 cm/70 kilo. Skall man lägga mer pengar på en dyrare direkt eller är det smartare, med min begränsade erfarenhet, att satsa på en billig? Vilken typ av bindning är bäst för nybörjare? Vad skall jag tänka på när jag köper skor? Ge gärna förslag på hyfsat bra och billiga grejer. Många frågor på en gång är det, och jag skulle bli jävligt tacksam om någon tog sig tid att svara på dem. /Migge [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa snowboard
Tillbaka
Topp