Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brum" data-source="post: 141440" data-attributes="member: 35209"><p>tycker också man ska försöka handla så mycket det går i sverige. jag ska just köpa en allian. köper jag den av stale betyder det att de kan fortsätta med sin svenska agentur och då fortsätta föra allian i sverige. alltså (förhoppningsvis) bättre service och mer tillbehör (gäller kanske främst bindningar och annat). kanske tjänar man t.o.m på längden själv. fan, lägg de där extra hundralapparna på den lokala affären, för vad gör blue-tomato och alla andra jävla internetbolag för din lokala snowboardbacke? inte ett skit. affärerna är en naturlig del av snowboardkulturen, och det är en synd och skam att alla ska handla på nätet för några hundralappar mindre.</p><p></p><p>om alla lägger de där hundralapparna extra på en lokalköpt bräda (ännu bättre jackor och kläder eftersom det är det butikerna tjänar på) kanske det resulterar i att affären sponsrar ett rail eller trycker på för en bättre park i lokalbacken. och det är väl lätt värt 500 sek? eller har jag fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brum, post: 141440, member: 35209"] tycker också man ska försöka handla så mycket det går i sverige. jag ska just köpa en allian. köper jag den av stale betyder det att de kan fortsätta med sin svenska agentur och då fortsätta föra allian i sverige. alltså (förhoppningsvis) bättre service och mer tillbehör (gäller kanske främst bindningar och annat). kanske tjänar man t.o.m på längden själv. fan, lägg de där extra hundralapparna på den lokala affären, för vad gör blue-tomato och alla andra jävla internetbolag för din lokala snowboardbacke? inte ett skit. affärerna är en naturlig del av snowboardkulturen, och det är en synd och skam att alla ska handla på nätet för några hundralappar mindre. om alla lägger de där hundralapparna extra på en lokalköpt bräda (ännu bättre jackor och kläder eftersom det är det butikerna tjänar på) kanske det resulterar i att affären sponsrar ett rail eller trycker på för en bättre park i lokalbacken. och det är väl lätt värt 500 sek? eller har jag fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Snowboard
Tillbaka
Topp