Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martyn" data-source="post: 141443" data-attributes="member: 53183"><p>Ska Prostuff i Göteborg sluta med snowboards? De höll ju precis på att ta in massa prylar när jag snacka med dem innan nyår. Nää det tror jag inte, eller!?</p><p></p><p>Går hellre till en butik och gör hela affären, snack massa skit "inte bara produkten å så". Är helnöjd med de rabatterna jag fått de senaste gångerna jag har handlat i butik 700 spänn till en 1000 lapp! Fast det beror la lite på var och vad och med vem man köper av å så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martyn, post: 141443, member: 53183"] Ska Prostuff i Göteborg sluta med snowboards? De höll ju precis på att ta in massa prylar när jag snacka med dem innan nyår. Nää det tror jag inte, eller!? Går hellre till en butik och gör hela affären, snack massa skit "inte bara produkten å så". Är helnöjd med de rabatterna jag fått de senaste gångerna jag har handlat i butik 700 spänn till en 1000 lapp! Fast det beror la lite på var och vad och med vem man köper av å så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa Snowboard
Tillbaka
Topp