Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa SnowboardPaket från US.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wii" data-source="post: 406730" data-attributes="member: 80872"><p>Ja livar till det lite här igen.</p><p></p><p>Hur många här är det som har vågat beställa från tightboards.com?</p><p>Jag menar dom verkar ju ha rätt seriös sida med ett brett jädra sortiment.</p><p>Liksom hittar typ allt ja vill ha där men inte på någon annan US sida.</p><p></p><p>Dom har några negativa saker på tightboards som typ servicen = donky, samt deras fraktpriser är så sjuka så det är helt otroligt.</p><p></p><p>Jag sitter och överväger ifall jag ska våga köpa där eller inte. Att få en jävla scam eller liknande är inte kul när man hade tänkt och beställa för över $1000. =/</p><p>Visst en polare i US hade väl inte varit helt jädra fel men tyvär har man inte den turen och har någon polare där eller någon som åker dit heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wii, post: 406730, member: 80872"] Ja livar till det lite här igen. Hur många här är det som har vågat beställa från tightboards.com? Jag menar dom verkar ju ha rätt seriös sida med ett brett jädra sortiment. Liksom hittar typ allt ja vill ha där men inte på någon annan US sida. Dom har några negativa saker på tightboards som typ servicen = donky, samt deras fraktpriser är så sjuka så det är helt otroligt. Jag sitter och överväger ifall jag ska våga köpa där eller inte. Att få en jävla scam eller liknande är inte kul när man hade tänkt och beställa för över $1000. =/ Visst en polare i US hade väl inte varit helt jädra fel men tyvär har man inte den turen och har någon polare där eller någon som åker dit heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa SnowboardPaket från US.
Tillbaka
Topp