Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa SnowboardPaket från US.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChicoPerez" data-source="post: 408041" data-attributes="member: 81562"><p>Jag köpte bräda (burton custom 166) i våras, o sedan även bindingar custom brew från USA. Köpte via ebay, från en firma. Brädan betalade jag 320usd för, plus 57 usd i frakt, plus tull. Sammanlagt blev det ca 3500 för brädan. NBindningen gav jag 120 usd för, plus lite frakt o tull, o tror mig ha tjänat en slant, o är skit nöjd. Inga problem-.</p><p>Det gäller att kolla fraktpriset innan- för det skiljer sig markant. En del tar över hundra usd för frakt, men firman jag köpte av låg på östkusten- o kankse därmed billigare/kortare frakt.</p><p>Tull kommer man inte undan, men eftersom dollarn e värdelös idag kan man tjäna en slant.</p><p>Har en firma däligt rykte bör man kolla andra.</p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChicoPerez, post: 408041, member: 81562"] Jag köpte bräda (burton custom 166) i våras, o sedan även bindingar custom brew från USA. Köpte via ebay, från en firma. Brädan betalade jag 320usd för, plus 57 usd i frakt, plus tull. Sammanlagt blev det ca 3500 för brädan. NBindningen gav jag 120 usd för, plus lite frakt o tull, o tror mig ha tjänat en slant, o är skit nöjd. Inga problem-. Det gäller att kolla fraktpriset innan- för det skiljer sig markant. En del tar över hundra usd för frakt, men firman jag köpte av låg på östkusten- o kankse därmed billigare/kortare frakt. Tull kommer man inte undan, men eftersom dollarn e värdelös idag kan man tjäna en slant. Har en firma däligt rykte bör man kolla andra. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa SnowboardPaket från US.
Tillbaka
Topp