Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa snowboardutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bertan" data-source="post: 1061356" data-attributes="member: 151516"><p>Det är fina brädor du har kollat på. Bataleon är ett bra märke som står ut i snowboardbranschen med deras 3tb/tbt som är att kanterna sitter högre upp så man kommer lättare ut ur sketchy landningar i parken t.ex.</p><p></p><p>Finns mer att läsa om det här: <a href="http://bataleon.com/3bt" target="_blank">http://bataleon.com/3bt</a></p><p></p><p>jag tycker 3tb brädor är riktigt goa att köra med men det är en smaksak. </p><p></p><p>På de tre alternativen du har kollat på så är bindningarna förstora i den sista länken. Men bindningarna i de andra två fungerar bra. </p><p></p><p>I den första länken är den en bataleon airobic som är en mjuk snowboard till mestadels rails men fungerar även till hopp.</p><p></p><p>Bataleon evil twin är en hårdar snowboard som passar till freestyle. mer att hoppa med alltså. </p><p></p><p>Inga av dessa brädor är inte direkt för nybörjare. Men skulle inte direkt se några svårigheter med att börja med en sådan bräda. Jag tyckte det var enklare i början att köra en bräda med hårdare flex då de flesta brädor man kan hyra också brukar har en hård flex.</p><p></p><p>Till boots rekommenderar jag allt som är av något vettigt märke som nitro, burton, thirtytwo m.m. </p><p>Skaffa bara ett par boots som sitter gött på foten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bertan, post: 1061356, member: 151516"] Det är fina brädor du har kollat på. Bataleon är ett bra märke som står ut i snowboardbranschen med deras 3tb/tbt som är att kanterna sitter högre upp så man kommer lättare ut ur sketchy landningar i parken t.ex. Finns mer att läsa om det här: [URL]http://bataleon.com/3bt[/URL] jag tycker 3tb brädor är riktigt goa att köra med men det är en smaksak. På de tre alternativen du har kollat på så är bindningarna förstora i den sista länken. Men bindningarna i de andra två fungerar bra. I den första länken är den en bataleon airobic som är en mjuk snowboard till mestadels rails men fungerar även till hopp. Bataleon evil twin är en hårdar snowboard som passar till freestyle. mer att hoppa med alltså. Inga av dessa brädor är inte direkt för nybörjare. Men skulle inte direkt se några svårigheter med att börja med en sådan bräda. Jag tyckte det var enklare i början att köra en bräda med hårdare flex då de flesta brädor man kan hyra också brukar har en hård flex. Till boots rekommenderar jag allt som är av något vettigt märke som nitro, burton, thirtytwo m.m. Skaffa bara ett par boots som sitter gött på foten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa snowboardutrustning
Tillbaka
Topp