Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa snowboardutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="philipostman" data-source="post: 1062998" data-attributes="member: 154442"><p>Nu när snön börjar komma här uppe i norrland så börjar det kännas dax att att införskaffa en bräda snart!</p><p>Fortfarande lite osäker på vad jag ska köpa för något dock...</p><p>Funderar på en bataleon airobic med ett par switchback all black bindningar. Vad tror ni om de? Den ska ju vara mjuk vilket ska vara lättare för nybörjare vad jag fattat det som och känns som att en mjukare bräda kan passa mig som vill chilla ner för pisten, lira lite i parken och kanske köra någon offpist vända då och då. Eller går det absolut inte att åka något annat än park med en sådan bräda? Kom gärna med något annat förslag om ni har? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="philipostman, post: 1062998, member: 154442"] Nu när snön börjar komma här uppe i norrland så börjar det kännas dax att att införskaffa en bräda snart! Fortfarande lite osäker på vad jag ska köpa för något dock... Funderar på en bataleon airobic med ett par switchback all black bindningar. Vad tror ni om de? Den ska ju vara mjuk vilket ska vara lättare för nybörjare vad jag fattat det som och känns som att en mjukare bräda kan passa mig som vill chilla ner för pisten, lira lite i parken och kanske köra någon offpist vända då och då. Eller går det absolut inte att åka något annat än park med en sådan bräda? Kom gärna med något annat förslag om ni har? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa snowboardutrustning
Tillbaka
Topp